Kaip sukurti įvaizdinius reklaminius skydelius?

Sukurti reklaminį skydelį savo svetainei, skelbimui ar socialinės žiniasklaidos puslapiui sunku, tiesa? Negali būti! Parodysime, kaip padaryti įvaizdinį reklaminį skydelį vos keliais žingsniais.

Visos sėkmingos reklamos kampanijos turi vieną bendrą bruožą: visose jose naudojami aukštos kokybės skelbimai, pasižymintys nuostabiu vizualiniu patrauklumu. Tačiau ne visi reklaminiai skydeliai veikia gerai; kai kurie gali sukelti painiavą ar net susierzinimą, o kai kurie gali tikrai įkvėpti. Štai kodėl labai svarbu sukurti kuo patrauklesnę reklamjuostę, kuri tikrai atitiktų jūsų verslo tikslus.

Esminės reklaminio skydelio dalys

Manau, jūs jau žinote, kas yra reklamjuostė, bet jei ne, priminsiu, kad ją sudaro pagrindinės esminės dalys: Vaizdo fonas – tai atkreipia jūsų auditorijos dėmesį ir yra pirmasis įspūdis apie jūsų prekės ženklą. Logotipas – tai padeda auditorijai atpažinti jūsų prekės ženklą kaip unikalų. Tekstas / šūkis – informuoja juos apie jūsų reklamos kampaniją, įskaitant informaciją apie jūsų produktą. Geriausia, kad ši dalis būtų trumpa ir miela. Raginimas veikti – svarbiausia reklaminio skydelio dalis. Tai skatina vartotojus spustelėti jūsų skelbimą

Norėdami užtikrinti, kad jūsų skelbimas atrodytų kuo patrauklesnis, naudokite jūsų įmonės koncepcijai artimus reklaminius pranešimus. Nepamirškite, kad kartu su reklama, jūs visada perduodate savo auditorijai tam tikrą žinią. Vaizdinius reklaminius skydelius parinkite itin atsakingai, nes tai gali supykdyti jūsų esamus klientus. Vaidines reklamas rinkitės taip, kaip norite, kad atrodytų jūsų produktas, kokias emocijas siekiate sukelti savo klientų auditorijai.

Kokio dydžio reklaminis skydelis gali vykdyti efektyvią reklamos kampaniją, nuspręsti kartais gali būti tiesiog painu. Pavyzdžiui, jei norite parodyti savo produktą (stilius, vaizdas, detalės) ir daugiausia dėmesio skirti vaizdinei daliai, naudokite 300 × 250 pikselių reklamjuostės dydį. Jei jūsų skelbimo tikslas yra sulaukti kuo daugiau paspaudimų ir nukreipti vartotojus į konkretų nukreipimo puslapį, kuriame rodomi visi produktai, naudokite 320 × 100 pikselių dydžio reklamjuostę.