Ar SEO paslaugos atsiperka?

Internetinių svetainių optimizavimas paieškos sistemoms daugeliui vis dar atrodo kaip mistika. Tiesą pasakius, vis dar dabar atrastumėme verslininkų, kurie moka už SEO paslaugas, tačiau net nesupranta, kas tai yra ir kiek tai iš tikrųjų kainuoja. Jeigu pereitumėte per Google, tuomet pastebėtumėte, jog yra nemažai internetinių svetainių, prie kurių lyg ir dirbama, tačiau pozicijos nelabai kyla. Kodėl? Nes ne kiekvienas verslininkas supranta, jog  tai sudėtingas procesas, kuriam reikia skirti daug investicijų. Pasitaiko, jog verslininkai pasirenka SEO ir skiria vos kelis šimtus per mėnesį. To rezultatai – nekylančios pozicijos ir išmesti pinigai. Norite, jog  procesas būtų naudingas? Tuomet nebijokite investuoti. Kuo daugiau skirsite SEO paslaugoms, tuo daugiau specialistas galės skirti išlaidoms ir užtikrinti, jog pasirinktos SEO paslaugos kuo greičiau atsipirkti. Be to, neretai specialistus motyvuota aktyviau dirbti prie projekto, jeigu skirtas didesnis biudžetas. Suprantama, jog prie projekto, kuriam skirtas didesnis biudžetas, dirbantis specialistas stengiasi, jog klientas būtų patenkintas ir neiškeistų jo į kitą specialistą.

Kiek investuoti į SEO?

Nei vienas specialistas nenustatys tikslios sumos, kurią reikės investuoti, jog pasiektumėte norimus rezultatus. Deja, bet net ir SEO specialistai negali prognozuoti rezultatų. Ir labai klystate, jeigu pasikliaujate tais, kurie žada jums tam tikrą poziciją po tam tikro laiko. Dar neprisilietęs prie projekto specialistas nežino nei su kokiomis problemomis teks susidurti, nei kokie galimi algoritmų pokyčiai bus ateityje. Specialistas gali tik patarti, kiek investuoti į SEO paslaugas. Na, o tai priklauso nuo jūsų pasirinktos nišos konkurencijos, taip pat ir internetinės svetainės sistemos dydžio, turinio turinio, DR ir kt. Suprantama, jog priklauso ir nuo to, apie kokius rezultatus svajojate. Jeigu norite greitų rezultatų, tuomet investuokite daugiau. Tokiu būdu specialistas galės greičiau supirkti kokybiškas nuorodas ir parūpinti aukštesnes pozicijas. Na, o jeigu nenorite skubėti ir norite kilti per pozicijas po truputį, tuomet pasitarkite su specialistu ir pasirinkite mažesnį biudžetą, kuris leis eiti prie norimų rezultatų po truputį. Visgi pasirinkus mažesnį biudžetą po kurio laiko vis tiek reikės jį didinti, jeigu niša konkurencinga.